//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
Macam mana nak buad screen capture .
Tuesday, December 25, 2012 | 0 Supergirl

 
Hai ! Fuhh~ *Tiup blog* Urmm dah berabukkk blog ni . 
 
Last update 12/12/12 hari tuhh .
Kayy ? Tak nak citer pasal PMR . Stop it ! Tak nak ! Just forget it .
Bende yang lepas jangan dikenang >,<
 
Urm , nampak tak tajuk kat atas tuhh ? 
Malam semalam Hans Gym mesej aku . Dia tanya cam mane nak
buat screen captured . Alarh , senang je kott .
MuleII , kena laa Download Photoscape dulu . 
Dah siap download , setting , baru laa boleh guna . 
Dah siap semua , korang bukak , ade keluar menu macam bawah ni 
 
 
 
 
 Ade kann ? Pastuhh . Pilih screen capture . 
 
 


Macam ni  . So , pilih laa korang nak capture macam mane . 

Kalau korang tengah buad webcam kat facebook ke , 
tengah skype ke ... Boleh jew . Korang just pilih "Capture Full screen"
 Kalau webcam , jadi macam nie . Ceh promote sikittt ! 
 
 



 
 
Yang kat atas ni pulak , korang kena pilih "Capture Region" 
Yang "Capture Window" tuhh maksudnya , korang 
capture window komp , netbook or laptop korang , kayy ?
Dah faham ? Ok , tuh je .
Simple right ? 
Simple like ABC . 
Ok , tuhh jew . Bye ! 
Huh ! Penattt ~
 


Older Post | Newer Post
Holla !


Hai ! Do follow me . No haters

Dont open my page source !

Farrisya Idzwayu .


Diary About Site


Story Life

12.12.12 :)
New Blog :)
Suprise ! This is for you :D


Let's Talk!


Stalker :D

holder.postFeed = "http://www.blogger.com/feeds/249821073615769908/posts/default"; holder.commentFeed = "http://www.blogger.com/feeds/249821073615769908/comments/default"; holder.currentBlogUrl = "http://farrisya-only.blogspot.com/"; holder.currentBlogId = "249821073615769908"; return holder; }); }


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!